Vragen
Een antwoord op uw vragen
Kan ik rechtstreeks boeken via de camping?
Voor het regelen van een kampeerweek kan geen contact gezocht worden met de campingeigenaars. Zij verhuren uitsluitend aan de stichting een seizoensplek waar de gasten van de stichting gebruik van maken. Het reserveren van een vakantieweek gaat uitsluitend ná bemiddeling van de officiële hulpverlening via het secretariaat van de Stichting. Tijdens het verblijf op de camping kan men wel met de campingeigenaars hebben over zaken die met het verblijf en gebruik van de faciliteiten te maken hebben. Zo nodig neemt de camping eigenaars op met de Stichting voor bemiddeling.
Kan ik zelf een aanvraag indienen?
Zélf een aanvraag indienen kan niet. Aanvragen kunnen alleen worden gedaan via bemiddeling van officiële hulpverleners zoals bijv. schuldhulpverlening, Leger des Heils of Voedselbank. Zij zijn de garantie voor de stichting dat men te maken heeft met personen uit de doelgroep. U kunt wél zelf contact opnemen met het secretariaat van St. KenNet, om te overleggen tot welke hupverlener u zich zou kunnen wenden.
Moeten er altijd gegevens worden verstrekt via de hulpverlener?
Ja, maar de bemiddelaar gaat hier heel zorgvuldig mee om. Bij de aanvraag voor een vakantie week worden alleen de noodzakelijke gegevens gevraagd die nodig zijn voor het verblijf op de camping. Er worden geen gegevens doorgegeven aan andere instanties en dergelijke. De vraag om een kopie van de WA- verzekering als voorwaarde voor de boeking van de vakantieweek is nodig als garantie dat bij een calamiteit of ongelukje men wel bij schade/onkosten aanspraak bij een verzekering kan maken.
Hoe zit het met kosten?
Er worden geen kosten gevraagd van de gasten, dan alleen wanneer er schade is veroorzaakt die naar verhouding moet worden vergoed aan de campingeigenaar of de stichting.
